zavislost na marihuane II
viki
Dobry vecer, dekuji za odpoved. On mel nelehke detstvi(jeho mama ho nikdy nepochvalila a shazovala ho, vsechno muselo byt jak podle pravitka.).On ma hodne vyvinuty smysl pro povinnost, dela dobre svou praci.Ale prijde mi, ze trpi, ze neni v nicem nalezite ocenen.Rekla bych, ze ma takovou "tezkou" povahu. Neumi se radovat z malickosti a ted uz vlastne skoro z niceho. Porad ceka na nejaky podnet, ktery ho zbavi toho pocitu, ze vse je k nicemu. Jenze ten neprichazi, ani si nedovedu predstavit, co by to muselo byt. On s tim chce neco udelat, ale nevim, jestli se neboji nebo nestydi obratit na odbornika. Mozna porad doufa, ze t ovyresi sam.I kdyz ted uz o tom asi zacina pochybovat.. Chtela jsem vedet, zda se s nim mam o huleni bavit a ptat se ho na to, jak se citi nebo mam vzdycky cekat, co rekne sam. Nechci ho nejak nastvat a vyvolat v nem pocit, ze mu neduveruju nebo tak... Dekuji...

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, možná mu zkuste nějakou tu pomoc nabídnout. Třeba se opravdu bojí, stydí... Zkusila jste se s ním na toto téma pobavit? Každopádně k Vaší otázce - pokud jste ochotná a nečiní Vám to problémy, normálně se o kouření, chutích, špatných pocitech bavte. Toto všechno přítele téměř jistě čeká, možná i nějaké to "uklouznutí" a všechno to je také normální a v pořádku. Nic odsouzeníhodného. Samozřejmě žádné "výslechy" bych neprováděl... Stále mě napadá, že by nebylo na škodu, kdyby jste Vy sama někam zašla a zjistila si více informací o závislosti, její léčbě apod. Určitě si pak budete jistější v tom co dělat, jak se bavit apod. Nechcete nějaký kontakt? Hezký den