smart shop
akino
dobry den, v holandsku existuji tzv smarthsopy-obchody, kde se prodavaji houbicky,povzbuzovadla ,prirodni extaze,ruzne rostlinne pripravky na zlepseni nalady Jsou tyto veci nelegalni i v CR

Odpověděl: Bára Orlíková
V Cechach nejsou legalni latky, ktere jsou specifikovane v priloze zakona c. 167/1998 Sb., o navykovych latkach, tzn. ze ve smyslu § 187 trestniho zakona je trestna jejich vyroba, dovoz, vyvoz, distribuce... (plne zneni § 187 najdete v rubrice Drogy a zakony na teto strance). Z latek, ktere uvadite, na seznamu jsou jiste lysohlavky (resp. jejich ucinna latka psilocybin). Vzhledem k tomu, ze neuvadite presne nazvy latek, ktere jsou obsazene v "povzbuzovadlech, rostlinnych pripravcich na zlepseni nalady", tak vam nemohu rict, zda jsou v CR legalni ci ne. Ovsem nejruznejsi bylinne preparaty na spani a na uklidneni (pripravky obsahujici medunku, trezalku apod), na povzbuzeni (volne prodejne leky obsahujici napr. piracetam) se daji legalne koupit i v Cechach, v lekarnach i bylinarstvi, pripadne obchodech se zdravou vyzivou. Nektere informace muzete najit www.smartdrugs.cz a nebo na www.lekarna.cz. Kdyz byste chtel neco doplnit, piste.