ako som na tom
psychedelict
Dobrý deň, som zo Slovenska a ani vlastne neviem čo sa chcemopýtať, len by som chcela vedieť odbornú odpoveď na toto: Viete, to, že som ns pervitíne dosť závislá, amožno ani tak nie na piku ako skôr na tom všetkom okolo toho. Ľudia, kluby a tak, to už dávno viem aj sama, ale chcela by som vesdieť, ako to asi vyzerá s mojím telom cez taký jeden môj normálny večer a ako to vyzerá celkovo po fyzickej stránke s mojím organizmom. Mám teraz 16 rokov a od 13 pravidelne berem pervitín. Mala som 1 rok prestávku, takže tak aktívne ho berem asi posledné 2 roky.Posledný rok a pol ho berem viac - menej intravenózne. 3 roky fajčím trávu, ale už asi pol roka mehúlim tak často ako kedysi (3-4x denne). Fajčím 4 roky cca 10 cigariet denne, ale už to obmedzujem tak na 5. Príležitostne pijem alkohol, ale to poväčšine len na dojazde. Občas si dám aj extázu, ale to skôr len tak 5x do mesiaca. Speed si dám tiež len občas. Cez leto som do seba pchala dosť lulkovca a občas, tak 1x za 2 mesiace idem na LSD. Lysohlávky som mala tiež, ale len párkrát. Keď opomeniem pilule a rajčák, tak by to bolo asi zhruba všetko. Chcem sa ešte spýtať, ako to vo mne vyzerá za takú "normálnu" noc na párty, keď pretancujem priem. 12 hodín, vypijem asi 2l a dám si tak kubík pedra do žily, vyfajčím asi krabičku cigariet a vypijem tak 1-2redbuly. Niekedy sa to obmieňa, ale priemerne chodím na akcie tak raz do týždňa, cez prázdniny aj častejšie. Odpovedzte mi prosím na môj mail. ďakujem PSD

Odpověděl: Jakub Minařík
Jak to s vámi vypadá v průběhu večera? Tělo jede na maximum, vlastně za maximum, protože odstraníte kontrolní mechanismy. Je poměrně složité popsat to konkrétně, i když vlastně je to popsané ve stati o pervitinu. Je ale možná obtížné si to představit. Hodil by se takový příměr se závodním autem. Ta jezdí velmi rychle, s normálním autem je to nesrovnatelné. Ale dá se s ním jezdit jen krátce. Dlouho nevydrží. To se týká těch dlouhodobých účinků. Nebude trvat dloho a vaše tělo začně jevit známky opotřebení, které by normálně jevilo za dlouhou dobu. Tkáně a orgány se rychleji opotřebí. Zatím asi obtíže nepociŤujete, to proto, že jste velmi mladá. Tělo má spoustu rezerv. Postupem času se rezervy zmenší a začnete mít různé problémy, které se časem začnou zhoršovat. Tak mě napadá, proč se vlastně ptáte.