Pro Pavla Kůbů.
Dobrý den Pavle. Děkuji Vám za odpověď ohledně sebevraždy po LSD apod. Mé obavy plynuly z informací, které jsem si přečetla na serveru www.odrogach.cz, kde pan Minařík píše, že po požití halucinogenů (píše že především silných halucingenů typu LSD)může dojít k nepředvídatelné reakci, přičemž právě uvádí sebevražedné pokusy, jenž přicházejí třeba i dva dny po odezenění intoxikace. Takže jsem moc ráda, že jsme si to prostřednictvím této úžasné poradny vyjasnili. Děkuji Vám moc, cítím se již mnohem lépe. Přeji hezkou náladu i při tomto deštivém počasí, které přišlo. Laďka

Odpověděl: Pavel Kubů
Ano v tom má kolega Minařík bezesporu pravdu. Po požití LSD skutečně může dojít k nepředvídatelným reakcím i několik dní po jejich požití. Sebevražda je pak extrémem takové reakce. Z Vašeho předešlého dotazu jsem vyrozumněl, že jste vztah mezi požitím LSD a sebevraždou chápala jako velmi těsný. Nepředvídatelné reakce jsou však mnohem častěji méně fatálního charakteru, což však nic nemění na tom, že i tak mohou jedinci velmi zkomplikovat život, protože se během nich např. dopustí násilného jednání, eventuálně si způsobí nějaký úraz...