drogy
januline
MÁM DOTAZ NAŠLA JSEM U SVÉ DCERY VČERA V VE ŠKOLNÍ BRAŠNĚ V KRABIČCE O PRSTÝNKU KOUSEK NĚJAKÉN TABLETY TVRDÍ,ŽE JE TO EXTÁZE ,ŽE TO NĚKDE DOSTALA A ŽE SI TO JEN SCHOVALA CO MÁ V TAKOVÉ PŘÍPADĚ DĚLAT JE JI SKORO 17 LET DĚKUJI

Odpověděl: Veronika Třasáková
Dobrý den, jde v podstatě o to, co chcete dělat Vy. Bylo by dobré si s dcerou popovídat, proč si u sebe extázi nechávala, když ji dostala a neužila/ nebo užila? Je tu možnost klidného rozhovoru o jejím postoji k drogám a myslím, že se můžete klidně zeptat i na to, jaké drogy už zkusila a proč? Samozřejmě jde také o to, jaké máte mezi s sebou vztahy, jaká pravidla doma platí - protože je pravděpodobně těžko uhlídatelné, pokud má dcera naprostou volnost např. o víkendech. A jaká je také důvěra mezi Vámi? Rozhovor je to první, co bych navrhovala - klidný, třeba u kávy si celou situaci probrat. Zdůraznit, že Vám na dceři záleží a proto se také staráte. V případě jakéhokoliv problému se můžete obrátit na nějaké kontaktní centrum ve vašem okolí nebo zavolat přímo k nám do Kcentra Sananim v Praze. Tel.č. 283 872 186, nebo opět využít drogovou poradnu. Přeji hodně štěstí