testy
lac
dobry den, zanedlouho mam postoupit operaci# a kvůli tomu musím jít na předoperační vyšetření,protože budu pod celkovou narkozou.Musim jit na krevni obraz,chemicke vysetreni moce a sedimentu,vysetreni sera-urea,bilirubin,glykemie,iontogram,dale na APTT,EKG.Proto me trapi jedna vec.Zhruba 3 mesice snupu piko,ze zacatku s pauzami,ale posledni mesic vetsinou denne,v ruznem mnozstvi,ale prumerne asi jednicku.Krome toho uz par let hulim travu,drive skoro denne,ale ted jen obcas.O travu mi az tolik nejde,ale chci vedet,jestli mi pernik muze nejak ovlivnit ty testy,hlavne jestli se neobjevi v moci nebo v krvi.Doufam ze ne,kdyz to nejsou testy primo na drogy,ale preci jenom..18 mi sice bylo,ale nerada bych pred obvodackou a doktorama byla za fetacku.Prosim o rychle zodpovezeni,jestli je to mozne,musim na ty testy co nejdrive.Diky

Odpověděl: Pavel Kubů
Nejdéle je požití ilegálních drog prokazovatelné rozborem moči. Pervitin lze prokázat až 5 dní po poslední konzumaci, vzácně v závislosti na pH moče ještě o několik dní déle. Konzumace konopí je prokazatelná ještě 30 dní po posledním užití, ale není-li mezi vyšetřeními, které Vás čekají, napsaná toxikologie moči, pravděpodobně se Vás na Vaši drogovou historii zeptá lékař při vstupním pohovoru ústně a bude jen na Vás, co mu budete ochotna sdělit. Některá předoperační vyšetření pochopitelně mohou mít jiné než ideální hodnoty, znemožní-li některý výsledek Vaši operaci, měla byste svému lékaři rozhodně sdělit celou pravdu, aby byl schopen Vás co nejrychleji na operaci připravit.