lecení
kamile
dobrý den mam k vam prozbu prosim pomozte.uz 3roky mam toxickou psychozu nebo schyzu,nemam ani tak deprese jako halucinace/vidim1denne tak na 3hod. okolo sebe stridajici se tmu ze svetlem a do toho vidim vsude cerne nebo svitive tecky je to hrozne neprijemne a boli to/nemuzu pracovat vzdy pri praci me to chytne asi je to pozustatek z lecebny kde jsem byl dohromady 1rok a 4 mesice/hruza/a delal jsem tam hrubou praci-takze proste vzpominky.chtel bych se zeptat,protoze uz doma mam taky uz problemy kvuli ty praci jestly na ty halucinace existuji nejaky leky.popripade jet do komunity,ale potreboval bych asi doporucit ne?nekdy myslim i na sebevrazdu.uz jsem doma dost dlouho a nemuzu prece nic nedelat.neberu leky jenom 1 za 14 dni injekci.drogy-beru-cigarety20d.,kafe 1 za 2 tejdny jointa.bral jsem-1rok pervitin,1rok extazy,1rok lsd /2 krat tydne/.prosim na to neexistuji nejake prasky,abych byl v pohode a nemel zadne divne stavy.chci neco konecne delat.bral jsem 2roky denne i 3krat prasky/zoleptil,risperdal,zyprexa,/ktery nebyly na nic a jeste si myslim ze my ty halucinace privodily. dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi vám moc nepomohu. Léky na halucinace sice existují, ale jsou ze stejné skupiny jako ty, které jmenujete. Možná by vám některý z nich pomohl, ale obávám se, že to s vaší důvěrou asi nebude snadné, že? Osobně soudím, že pokud máte skutečně halucinace, tak se na jejich vzniku spíše podílí pervitin a LSD a nikoliv ty léky. Ty totiž jejich výskyt tlumí (i když jejich užívání není nic příjemného), pervitin a LSD halucinace naopak naopak celkem typicky vyvolávají. Komunita vám na halucinace asi moc nepomůže. Je to zařízení, ve které se lidé léčí, aby přestali užívat drogy. Pokud máte halucinace, pomoci by vám mohli spíše v té léčebně. Dobrá rada najít si nějakého psychiatra a pokusit se hledat lék, který vám na halucinace pomůže. Bude to ale strastiplná cesta. Myslím ale, že ji stojí za to absolvovat. P.s. Nevím, jestli jsem pochopil správně, že nyní plně abstinujete. Pokud ne, tak to je možná příčina, proč se vám halucinace vrací.