help
to je jedno
Mám problém. Na soukromý pařbě minulej víkend sem se nechtěně překopnul perníkem, dal sem toho moooc a i matroš byl silnější než sem zvyklej. Ty lidi co pořádali nemohli zavolat záchranku, protože by z toho měli megaprůser. Já to chápu, některý z nich jsou celostátně hledaný. Stejně mi zachránili život, protože mi v jednu museli dát umělý dýchání. Pak už sem se probral, hlídali mě, abych byl při vědomí a nakonec sem byl už docela ok. Pořád mě ale bolí na hrudi při větším nadechnutí, nezlepšuje se to bojím se co to znamená a kdy to přejde? Jo je mi teprve 16 a rodiče se NESMĚJ dovědět o perníku. Jsou na drogy hodně přísný, když se dozvěděli, že sem zkoušel hulení, ignorovali mě 2 měsíce. Kdyby ještě něco tak bych pro ně přestal existovat.

Odpověděl: Pavel Kubů
Myslím, že Vám nezbyde nic jiného než zajít k lékaři a nechat se vyšetřit. Nakonec bude stejně jen na Vás, zda lékaři řeknete, co se Vám minulý víkend přihodilo, nebo ho necháte tápat a posílat Vás na nejrůznější vyšetření, aby zjistil co Vám je. Bolest na hrudi může být příznakem jak problémů se srdcem, tak plícemi a dýchacími cestami, ale může být také vyvolávána takovou banalitou jakou je zadržování střevních plynů (prdů;). Bez alespoň základního fyzikálního vyšetření nelze přesněji určit, o co by se mohlo jednat. Teoreticky jste během epizody bezvědomí, kdy Vám přátelé dávali umělé dýchání, mohl prodělat i srdeční infarkt...