LSD a poznání
mucker
Víceméně nepravidelně ale již delší dobu si dopřávám LSD. Co všechno mi přináší je naprosto jasné - objevil jsem všechno možné, všechnu krásu světa i jeho špatné stránky. přestal jsem se řídit materialistickými hodnotami. Kdybych se teď přihlásil někde na drop-inu, co by se mnou udělali - začali mě přesvědčovat, že LSD je špatné a všechno co mi ukázalo, že je špatné a že se mám řídit jenom penězma a kariérou? zajímá mě samozřejmě i to, co si o tom myslíte vy. Pro koho je LSD nebezpečné? Stále si totiž pohrávám s myšlenkou, že bych se někde v "léčebně" nebo jak se tomu říká přihlásil a nechal se léčit - nechci zbytečně mařit vaši a jejich práci, ale zajímá mě postup přesvědčování - vracení na víru v materialismus. předem díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Já vám nevím. Oni se lidi kteří užívají jen LSD v léčebných zařízeních zas tak moc neobjevují. A pokud ano, tak s tím, že začnou mít problémy s dekompenzací duševního stavu, zkrátka psychika není schopna zážitky z intoxikací zaintegrovat do toho, jak vnímá a zpracovává svět. To pak ale často nekončí na odd. pro léčbu závislostí, ale normálně v blázinci.
Jinak k LSD. Já osobně souhlasím s názorem že člověk může jeho prostřednictvím mnohé poznat. Doplňuji to ale tím, že se rozhodně nejedná o zábavu a rekreaci, ale o pořadnou dřinu, která ve svém konečném důsledku není ani trochu vodvaz, ale kus bolestné a poctivé práce. Je otázka, kolik lidí s LSD takhle nakládá, nebo je vůbec schopno nakládat. A v žádné případě to není bez rizika. Myslím, že když se k tomu člověk promedituje, je to opravdovější, lépe integrované a bezpečnější. Tak si na svých toulkách vesmírem dejte pozor, abyste to ve zdraví přežil. Ona hranice mezi šílenstvím a normalitou je velmi tenká a překračovat ji vědomě a často se nemusí vyplatit. :-)