Tfuj...piko
Dream Traveller
Pravidelne uzivam E a je to super. Zkusil jsem dvakrat piko (melo bejt cisty, primo od varice), ale po 3 hodinach euforie (ale ne takovy jako na E) a ukecanosti jsem dostal hnusnou depku, co se tahla jeste dva dny. Jak muze na TOMHLE bejt nekdo zavislej ??? A jeste: vetsinou, kdyz ctu pribehy o tech, co se stali diky drogam troskami, tak jde vetsinou o lidi nanejvys stredniho vzdelani - ale spis casto sotva dodelali ZS - to znamena, ze studenti nebo absolventi VS - tem se to nestava ? Vite vubec o nejakem takovem pripadu ? BTW ja studuju VS a myslim si, ze nejsem tak blbej, aby se to mohlo stat me.......

Odpověděl: Martin Šefránek
Co se týče vaší negativní zkušenosti s pervitinem - samozřejmě záleží na kvalitě drogy, jejím množství a na stavu vašeho organismu. Rozhodně ne na všechny drogy bude váš organismus reagovat se zalíbením. Za tuto skutečnost by jste měl být svým způsobem vděčný, alespoň víte čeho by jste se měl pro příště vyvarovat. Nyní k druhé části vašeho dotazu: ujišťuju vás, že závislost na drogách nesouvisí s dosaženým vzděláním. V naší praxi se setkáváme rovněž se studenty i absolventy VŠ. Každopádně vám přeji, aby vám vydrželo přesvědčení, že nejste tak blbej a nestanese se vám to...