Všechno špatné může být i dobré.
Smažkopohodář
Chtěl bych vám zdělit že v mém případě mi metamfetamin řeší problémy již delší dobu které bych jinak bez něho nestíhal.Když má někdo problémy tak je to bolest jak fyzická tak psichycká a občas to i někdo řeší konečnou fází života.Nechci samozřejmě nikomu radit aby mě v tomto následoval,ale jen aby jste věděly že to na někoho má spíš kladný vliv než záporný. Já už bych bez užívání této látky vysel někde na stromě ale žiju a to díky metamfetaminu. S pozdravem spokojený uživatel.

Odpověděl:
Dobrý den, k Vašemu "dotazu": je asi jasné, že věci nejsou černobílé, a nejinak tomu je i v případě drog. Kdyby byly jenom špatné a hned od začátku, asi by je nikdo ani nezačal brát. Věřím Vám, že Vám možná metamfetamin v tuhle chvíli něco dává. Velmi často a většinou se ale celé užívání "přehoupne" do jiné fáze, a to, že to záporné začne převažovat nad tím kladným. A to už tak v pohodě není... Přeju Vám, aby Vám to došlo dřív, než se do téhle fáze přehoupnete. Nechci Vás strašit, ale je to trochu nebezpečná hra. Mějte se...