Jedu v tom
HURIKÁN
Vím že je to zbytečný ale ... už delší dobu jedu na perníku, není to na mě sice vidět ale už to nezvládám. Potřebuju pomoct jenže problém je ten že absolutně nikomu nedůvěřuju, nedokážu s nikým komunikovat, potřebuju sice o tom všem mluvit, ale nejde to ..... už nevím co mám dělat ..... jsem asi totálně v h.... a nikdo mě z toho nemůže dostat. Nevím proč to sem píšu ... snad přece jen malý plamínek naděje .... Teď mi asi doporučíte nějaký centrum .... je to sice hezký ale nezvládnu to.... Asi nemám šanci....

Odpověděl: Martin Šefránek
Myslím, že již to, že jste napsal(a) do naší poradny svědčí o tom, že máte vůli i odvahu pokusit se řešit vaší situaci. Dobře odhadujete, že bych vám nabídnul osobní poradenství v našem K-centru. Myslíte-li si, že by jste nyní toto osobní poradenství nezvládnul, je možné kontaktovat nás telefonicky na čísle 02/83872186 a to i anonymně. Společně se pak můžeme pokusit najít vzájemnou důvěru, která by nám umožnila další kontakt. K-centrum Sananim je v provozu denně včetně víkendu od 8 do 21hod. (o víkendu od 9hod.). Každopádně přeji do budoucna více odvahy. P.S.: Pokud by jste měl zájem o zasílání odpovědí na váš email, tak nám jej napište. Také nás můžete kontaktovat (opět) písemně na náš email: kacko@sananim.cz (pak nebudou vaše dotazy veřejné a budeme se moci bavit např. o více důvěrnějších věcech).