testy tripu
ja
Dobry den, existuje nejaky testovaci kit na LSD tak jako se prodavaji cinidla na testy tablet? Urcite existuje neco pro forenzni toxikologii, ale neni mi jasne, zda je to cenove dostupne a zda by bylo mozne to pouzit i pro zjisteni informace jak jsou tripy silne, ci jen zda neobsahuji neco uplne jineho nez LSD. Diky za expertni nazor.

Odpověděl: Jakub Minařík
LSD funguje ve velmi malých koncentracích, takže analýza je vždycky trochu problém. Nevím, jestli existují nějaké sety k orientačnímu stanovení, ale ty by určitě neuměli stanovovat kvantitativní obsah látky, jen to zda je obsažena určitá látka, či nikoli. Pro kvantitativní analysu by se musela použít značná část tripu, nebo dokonce celý, protože koncentrace látky může být v různých částech tripu jiná. Kvantitativně analyzovat a nepřijít o trip znamená jen hrubou orientaci. Nějaké sety a testy používaná v laboratorní diagnostice nemají pro vás význam. Jednak kvůli ceně, protože ta se pohybuje u přístrojů alespoň ve stotisících a jednotlivé testy v tisících, navíc musíte umět pracovat v laboratoři. Takže bohužel, asi vám moc nepomůžu. A dejte si na LSD pozor. Někdy s ním není moc sranda. Ale proto se asi ptáte. :-)