...
oops
Dobry vecer, ...zajimalo by me, do jake miry muze byt nebezbecne obcasne uzivani marihuany pro cloveka, ktery byl spoustu let zavisly na tvrdych drogach, ted "abstinuje"....????Predem moc diky za odpoved!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Kontakt s psychiatrem bych doporučil. Podle toho co píšete, tak se to docela začíná padat. Mohl by pomoci také kontakt se zařízením kde se léčil, nebo doléčoval. Jinak myslím, že abstinence vašeho přítele nebude mít dlouhého trvání. A jako problém bych viděl hlavně ten alkohol. Je to tvrdá droga a lidé, kteří mají za sebou závislost mohou mít s alkoholem mnohem větší problémy. Jinak to konopí nemusí být až tak vážný problém, pokud je ale člověk stabilizovaný a konopí jeho stav nezhoršuje. To myslím není případ vašeho přítele. Bohužel. Nechci mu brát radost, ale takhle to nedopadne dobře.