Španělsko
ro.t
Dobrý den, jsem terapeut z KC. Přišla za mnou paní, která se vdala do Španělska. Její manžel kouří THC a to velmi zdatně již mnoho let. Je agresivní, nechce se rozvádět a pokud by manželka na rozvodu trvala, vyhrožuje zabitím. paní je v současné době v ČR a potřebovala by zjistit, zda-li se lze rozvést na dálku z Čech. Jak to provést, kolik by to stálo a zda by nepřišla o děti. Toho se nejvíce bojí právě ve Španělsku. Vážení kolegové děkuji za info.

Odpověděl: Bára Orlíková
Obraťte se asi nejlépe na Právní poradnu A. N. O., která se věnuje právním otázkám kolem drogové problematiky a řeší jak trestně právní, tak civilně právní záležitosti a toto možná bude kombinace obojího. Kontakt na nás najdete v pravé části těchto stránek nebo na www.asociace.org. Případně předejte klientce kontakt na nás. Upozorňuji jen na to, že můžeme poradit, ale v tomto případě nemohou kolegyně advokátky klientku zastupovat, poněvadž český advokát nemůže právně zastupovat klienta v řízení, na které se vztahují zákony jiné země. Bára Orlíková, Právní poradna A. N. O.