jak se toho mam zbavit
arnys
prosim hledam nekoho kdo by mi poradil.Mam hodne velky problem,asi pred pul rokem sem se rozesel s holkou,se kterou sem byl skoro 3roky,po rozchodu sem zacal kourit marihuanu,prestal sem nad tim mit kontrolu,kdyz nejsou penize kradu sestre ktera se o me stara uz v podstate 7let,Je mi 19let nemam praci a pomalu ale jiste to de semnou z kopce,porad te mi prosim jak na to,opravdu uz nevim kudy kam,nechci uz dal sestre krast penize,a nechci uz dal hulit tu zasr....marihuanu,kdyby to i slo tak se neozyvam tady na vas doufam ze mi v brzke dobe pomuzete,protoze jinak uz to opravdu dopadne spatne,a to bych opravdu nechtel.nekdy mam takove zoufale situace ze nevim jestli bych prezil....

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud berete 1/2 roku, tak se o závislost velmi pravděpodobně nejedná. Spíše jste uvízl ve "srabu" po rozchodu s partnerkou a nějak se z toho nemůžete hnout dál. To se stává. Když člověk zůstane sám, tak to bejvá těžký. Ale asi nezbyde, než se otřepat a pokračovat dál. Zkuste marihuanu docela normálně vysadit a něco začít dělat. Myslím, že to půjde. Prostě jen změňte to, co denně děláte a zkuste něco jiného. A myslím, že se nemusíte cítit trapně. V podobné situaci se octl každý alespoň jednou v životě. :-) A napište, jak to jde. Kdyby bylo nejhůř, tak vám doporučím někoho, za kým můžete zajít. :-)