aids
Natasha
Píšu právě seminární práci na téma aids a velmi by mě zajímalo, jak moc, myslím teď procentuálně, se na přenosu této choroby podílejí drogy. Byla bych taky hrozně vděčná za nějaký kontakt do aids poradny, nejlépe na Vysočině. ráda bych si taky promluvila s někým, třeba jen na netu, o souvislostech a prevenci aids a drog. Díky N.

Odpověděl: Bára Orlíková
Mohu vám předat kontakt na MUDr. Jedličku ze Státního zdravotního ústavu ČR, který je vedoucím projektu Národního programu boje proti HIV/AIDS (bližší info o HIV/AIDS najdete na www.aids-hiv.cz včetně kontaktů na jednotlivá zařízení, která se touto problematikou zabývají a pod kolonkou Napište nám naleznete kontakty na MUDr. Jedličku a RNDr. Brůčková, kteří vám vaše další dotazy mohou odpovědět). Co se týče výzkumů v oblasti drog a infekčních chorob, můžete se obrátit na Mgr. Korčišovou z Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti (bližší info na www.drogy-info.cz včetně informací o činnosti pracovní skupiny zaměřené na tuto oblast).