Pan Gana
Hlusa
Dobry den, dekuji Vam za odpoved, ktera me ale popravde trochu zklamala. Predevsim za to asi muzu ja, ono to mozna vyznelo tak, ze Pana Ganu za jeho zady pomlouvam, smolim anamnezy a neproberu to s nim z oci do oci, ale tak to neni. To, co jste mi radil, jsem udelal uz nescetnekrat (no to zase ne, ale desetkrat urcite) a k nicemu to nevedlo. Dokonce i pred jinymi lidmi jsem ho upoznil na takove ty veci ohledne hygieny apod, s nadeji, ze mu bude trapne a neco s tim udela. Pan Gana je proste v pohode a libuje si. Okolim je ale takrka bez vyjimky (mama), povazovan za kaspara, spindiru a blazna. Jeho smula je asi i v tom, ze neni zadny velky fesak. Vazi 60 kilo, mezi zuby ma mezery jako o kurdejich a vlasy, to je kapitola sama pro sebe. Muj kamarad je trefne popsal jako hodne huste chlupy z hrudniku (nebo jeste hur - ze zadku), ktere nalepite na hlavu :-). To jen na okraj a pro prestavu. Ale krasa neni vsechno, zvlast ne u kluku, vzdycky byl velice chytrej a na tom by mel stavet predevsim a trochu si sam sebe vazit.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, což to se za nic neomlouvejte, za nic nemůžete. To co jste napsal jen vypovídá o tom, jak Vám na panu Gana záleží. Možná více než jemu samému. A v tom je možná problém. To máte jako u voleb. Jako tvůrce kampaně jste odpovědný za to, aby voliči dostali všechny potřebné informace pro svojí volbu. To, co zvolí už více neovlivníte a nejste za to odpovědný. Chápete? Vy k tomu, co se děje, lhostejný nejste, zrcadlo panu Ganovi nastavujete a pokud to není žádnou ponižující či zahambující formou…. Tak není o čem. Zbytek je na něm. A pokud to chce jinak než Vy, nezbývá než to respektovat. K tomu jak kdo vypadá se nemá cenu vyjadřovat. Právo na spokojený život a uplatnění mají všichni – malí, velcí, vlasatí, plešatí….. Hezký den