CO TED?
Chudak
je mi 16let a pervitin uzivam zhruba1/2 roku a mam problemy prestat(problem prestat i na 14 dni)nejcasteji ho uzivam nosem a kourenim,pitim,jen vyjimecne nitrozilne...jen jsem se chtel zeptat jestli mphu prestat ze dne na den bez leceben a takovych instituci....dekuji za odpoved(prece se nezeptam matky ;)

Odpověděl: Jakub Minařík
Přestat ze dne na den můžete, stačí se jen rozhodnout a jít do toho. Po 1/2 roce braní by to neměl být až tak velký problém. Budete se asi cítit pár dnů unavený a pak budete mít chutě na pervitin. Pak to ale přejde. Celé by to nemělo trvat v intenzivní podobě více než 14 dnů až 3 týdny. Pak se obtíže zmírní a budou se vracet jen někdy. Pokud nevydržíte abstinovat, tak se obtíže zhorší po každé, když si znova dáte. Je taky celkem riziko, že nepřestanete brát, jen změníte frekvenci, na třeba 1x za 14 dní a znova se rozjedete třeba po 1/2 roce. Pokud se vám podaří abstinovat, měl byste uvažovat o tom, že se necháte vyšetřit a vyloučit některá onemocnění, která se mohou objevit v souvislosti s braním drog, hlavně s injekční aplikací. Jedná se hlavně o AIDS a infekční žloutenky. Inkubaci mají tyhle nemoci několik měsíců, takže testy by stačili třeba udělat třeba za 1/4 roku. No kdyby byl problém, tak napište. :-) P.s. Máte pravdu, matka by se mohla dost vylekat. :-)