Wime

Odpověděl: Bára Orlíková

Heparoid je mast, snižuje srážlivost krve v místě zánětu nebo pohmoždění při úrazu. Zabraňuje tvorbě krevních sraženin, urychluje vstřebávání krevních výronů, snižuje tvorbu otoků a působí protizánětlivě. Následně po ústupu otoků a krevních výronů se snižuje pocit napětí a bolesti v místě zánětu nebo poranění. Heparoid mast se používá především k léčbě zánětů šlach, poúrazových otoků, zhmožděnin a podvrtnutí, pro zlepšení tvorby jizev po zraněních nebo operacích a ke změkčení tuhých a vystupujících jizev, dále se používá na doporučení lékaře k místní léčbě zánětů povrchových žil, zánětů v okolí žil, ke změkčení ztuhlé kůže při žilní nedostatečnosti. Info o léku je k dispozici na www.lekarna.cz nebo na www.aislp.cz (databáze léků). Co se týče souvislosti s užíváním drog, heparoid mohou užívat injekční uživatelé drog vzhledem k účinku masti - lepší regenerace žil, léčení zánětlivých míst. Když si zadáte do fulltextu na této stránce heparoid, můžete zjistit z jiných dotazů a odpovědí, na co se doporučuje. BTW Proč se na to vlastně ptáte?