Tomas Harant
nute
Dobry den,dekuju za odp. a mam jeste jeden dotaz ohledne komunity. Premyslela jsem o tom a rikali jsme si s kamosem ze bysme spolu do nejake komunity sli. Vim,uz jsem se na to jednou ptala,ale nejak sem temer vse zapomela. Vite o nejake komunite kam bychom mohli s kamosem a se psem? A neco fakt v pohode a ne moc drahyho? A hl.aby pred tim nemusela byt absolvovana lecebna.. Ď. nute

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, stále se snažím zjistit, jak se Vám vede, jestli se ještě držíte, co se Vám při tom tak honí hlavou, jak se cítíte...... A nenacházím odpověď :-) Tak tedy k té komunitě. Myslím si, že je hloupost vybírat si jí podle takových kritérií jako je kámoš a pes.... (u toho psa si nejsem jistý, ale o žádné komunitě kde by byli nevím; a ten kámoš - pokud je něco víc než kamarád, tak taky problém, páry se společně neléčí) Spíše bych koukal, aby léčba a její náplň co nejvíce vyhovovala Vašim potřebám. Úmyslně píši léčba a ne komunita. Ale když si tak pročítám naší předešlou korespondenci, všechno k tomu tam už je... Vůbec toho o Vás a vývoji braní moc nevím... A jak to vlastně všechno dopadlo - psychiatrička a léky, nástup do stacíku.... Možná si to také zkuste pročíst, je to docela zajímavý pohled na události od dubna až do dnešních dní. A třeba napište co si o tom teď myslíte. Hezký den