kofein+pseudoefedrin
l.
Mam jeste jeden dotaz, jak ucinkuje pseudoefedrin, a jestli je nejaké nebezpečí při pozití s kofeinem. jo a jakej je rozdil mezi neocodeinem a normalnim codeinem?

Odpověděl: Jakub Minařík
Všechny léky, které jmenujete a jmenoval jste v předchozích dotazech jsou jako drogy poměrně slabé. Jejich eforizující, stimulační ... účinek převažuje nad vedlejšími účinky. Resp. v množství, ve kterém nastoupí poměrně nepříjemné vedlejší účinky se ještě ty příjemné, očekávané nedostaví. Spíše skončíte v nemocnici s vážnými obtížemi, než v rauši. Pokud si chcete udělat večírek, zajděte si do restaurace, je to legální, spolehlivé a pravděpodobnost předávkování a jiných komplikací je poměrně malá. Hlavně nekombinujte výše zmíněné léky s alkoholem. Ve vyšších dávkách byste se mohl dočkat nepříjemného možná i smrtelného překvapení.