Totalni stesti na E
alEna
Mam celkem spokojeny zivot, nastesti bez vetsich problemu, docela dost konicku, ale v posledni dobe jsem celkem posedla drogou Extazi - uz asi 2 mesice ji beru kazdej vikend (2 pilule/noc) v klubu - tak krasnej stav jako na E jsem nikdy nezazila, to je neskutecna euforie, jednu chvili jsem si myslela, ze se pomatnu stestim. A nejlepsi je, kdyz po hodine pote, co mi najede prvni pilule, dam druhou - to uz je uplne neskutecny. A zatim jsem nemela nejakej dojezd nebo depresi, naopak, jeste dva dny po uziti E se citim hrozne prijemne. Ale na druhou stranu vim, ze je E nebezpecny a byla bych rada, kdyby me to prestalo bavit, protoze jinak se toho asi nedokazu vzdat. Pry to po urcite dobe ztraci sve kouzlo - je to pravda ? A taky musim si priznat, ze o vikendu chodim do klubu hlavne kvuli Extazi, kdybych tam mela jit cista, tak bych radsi zustala doma....to je asi blby, co ?

Odpověděl: Petr Nosek
Ano, je, alEno. Ona žádná posedlost není moc zdravá (ale samozřejmě některé jsou škodlivější více než druhé). A to, že teď je to jenom senzace? Ve fázi zamilovanosti mají lidé vždycky tendenci vidět jen to dobré. Kladné stránky zveličují a záporné si naopak nepřiznávají, nebo je bagatelizují. I přesto se mnoho párů, které se zpočátku jeví jako ideální rozchází. Prostě proto, že jim to dohromady (přes počáteční zdání ideálního fungování) neklape. Po delším "vztahu" je však "rozchod" obtížnější. S drogami je to obdobné. Hned v první větě píšete, že máte spokojený život a docela dost koníčků. S trochou nadsázky se dá říct, že pokud si z pojídání E uděláte také koníčka, mohlo by se stát, že Vás vyhodí ze sedla a nabijete si ?ústa. Jako slibné bych označil to, že si to, jak se zdá z Vašeho dotazu, sama uvědomujete. Dávejte na sebe pozor.