Závislost na TRAMALU
Sima
Právě jsem zjistila, že moje matka minimálně rok pravidelně užívá tramal, neurol nebo lexaurin. V poslední době se k tomu přidal i alkohol. Jakým způsobem tuto závislost řešit?

Odpověděl: Jakub Minařík
Řešit závislost rozhodně jde, musí ale především chtít vaše matka. Navíc - léky které jmenujete jsou na lékařský předpis. Nepatří sice mezi ty přísně kontrolované, ale lékař vám je nepředepíše jen tak, bez důvodu, pokud si o ně řeknete. Rozhodně vám takové léky nebude předepisovat dlouhodobě. Je tedy otázka, kdo a proč léky vaší matce předepisuje. Tramal se většinou píše na bolest, neurol a Lexaurin na úzkostné stavy. Možná vaše matka trpí nějakou chorobou a právě proto léky užívá. Nejlépe by bylo promluvit s matkou a ev. s jejím lékařem. To bych vnímal jako první krok k řešení situace. Pak se možná pohnete dál. :-) Kdyby byly další dotazy, tak se ptejte. :-)