Co s ním?
verunka
můj přítel bere drogy...ale jen tak jednou za měsíc,na akci,prý aby si to tam víc užil a vydržel(nebyl unavený).bere extázi nebo pervitin.mě se to ale nelíbí,mám o něj strach.řekl mi,že už to tak dělá dva roky a je to pořád dobrý.závislý není,ale mě to stejně vadí.poraďte,jak ho přesvědčit

Odpověděl:
Dobrý den Verunko, chápu, že Vám vadí, že Váš partner užívá drogy. Podle toho, co píšete jste s ním už o tom mluvila, ale žádný efekt to zřejmě nemělo. Ptáte se, jak ho přesvědčit. Bohužel Vám musím odpovědět, že pokud on nebude chtít přestat sám, nic moc ho asi nepřesvědčí. Je tedy na Vás, zda jste ochotná a schopná mu to tolerovat dál nebo ne. Stejně tak, jako on má možnost se rozhodnout, zda bude v užívání drog pokračovat nebo ne, Vy máte právo se rozhodnout, zda s ním budete nebo ne. Vím, že to není jednoduché, ale držím Vám palce, a kdybyste to potřebovala nějak víc probrat, můžete znova napsat nebo zavolat na naší poradenskou linku (283 872 186). Mějte se...