Dopad pervitinu
Irena
Jaký dopad má dlouhodobé užívání pervitinu na člověka? Co když se člověk odmítne podrobit odvykání,jaké jsou jeho životní šance? Jak tito lidé dopadají?Jaké jsou celkové vyhlídky do budoucnosti? Je léčba úspěšnější,začne-li se s ní co nejdříve? Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste si přečíst text o stimulačních drogách a pervitinu na našich stránkách. Najdete tam spoustu odpovědí. Jinak dlouhodobý usus pervitinu vede k poškození tělesnému, ale také a myslím spíše hlavně duševnímu. Dlouhodobý uživatel pervitinu nakonec buď zešílí úplně a nebo je hodně podivný a to nejen vzhledem k ostatním, ale také se tak cítí. Vyhlídky do budoucnosti jsou celkem pesimistické. Na druhé straně, znám i pacienta, který vyměnil pervitin za alkohol a myslím, že jej poškozuje celkově méně. To ale neznamená, že by pervitin byl bezpečná droga a nebo že by výše zmíněný pacient žil spokojený a pro okolí akceptovatelný život. Spíše on se cítí lépe a když srovnává, tak pervitin mu přináší méně problémů a utrpení. Léčba by měla začít co nejdříve, někdy však největší šance na vyléčení je po nějakém větším kolapsu ať zdravotním, nebo duševním, či sociální. Kdyby byli další dotazy, tak se klidně ptejte. :-)