rozbor krve
mimmi
Dobrý den, byla jsem doporučena na endokrinologii k provedení hormonálního rozboru krve. Kouřím marihuanu poměrně často, mám důvod se obávat, že u mě bude tím zjištěn i obsah THC v krvi? Děkuji, mimmi

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud nebudou dělat toxikologický rozbor, tak ne. Na druhé straně, nevím, proč vám chtějí ten rozbor dělat, ale pokud je to kvůli nějaké chorobě, tak by stálo za to uvažovat, jestli hulení nemá podíl na vašich obtížích. I když konopí je ve srovnání s jinými drogami, včetně alkoholu poměrně bezpečné, přece jen může mít některé negativní důsledky. Třeba na imunitu. Nu, uvažte to. P.s. Pokud byste chtěla mít s čistými testy jistotu, tak vysaďte alespoň 10 dní předem. Teda, doufám, že nehulíte 3 jointy denně. Pak je to tak na měsíc.