ZABZA
Aplikuji si drogu /pervitin- do zily uz pet let.Nikoho jsem jeste nevydela,aby mu zustavali jizvy a pod kuzi bulky a strasne dlouho se hoji.nedavno jsem se dostala na tuto stranku a jsem rada ze jse muzu s nekym poradit.Mam rodinu a hlavni role tady hraji me cery ty to zatim nevi.13a15let.Pred tremy lety jsem to manzelovy sdelila ale to jsem nemela delat mam to porad na taliry prosila jsem ho at mi pomuze ale on mi to hrtozne stezoval vydrzela jsem nevzit drogu rok a pul.byla to hrozna doba ale dalo se to vydrzet pak jednoho dne prijela kamaradka a donesla mi psanicko a pritom vedela ze jsem to ukoncila.a tak zase v tom jsem.nedavno jsem pracovala jako obchoni fyrmy

Odpověděl: Jakub Minařík
Je dobře že píšete. Ty bulky pod kůže budou zánětlivou reakcí při špatné kvalitě drogy, nebo infekci. Vídám to celkem často. Je to také reakce imunitního systému na zvýšenou zátěž. Bylo by asi moudré přestat na nějakou dobu brát a vyhledat lékaře. Pokud jste z prahy, tak vám mohu někoho doporučit. Ohledně problémů s drogama a vašim manželstvím a dcerami. Doporučoval bych se obrátit na nějaké centrum, které se zabývá pomocí drogově závislým. Mohlo by se také stát, že pokud se vám to vymkne, tak vám sociání pracovnice děti odebere. Nebo v případě rozvodu byste o děti přišla. Poradenství může být v 1. fázi i anonymní. Pokud napíšete odkud jste, mohu vám doporučit místo, kam se můžete zajít poradit. Pokud chcete. Myslím že to je na vás, ale kdyby jste s tím nechtěla nic dělat, tak byste asi nepsala. No v každém pádě napište, jak to pokračuje. :-) Držím palce. :-)