Pervitin
Kimmi
Dobry den,chtel bych se zeptat-minuly tyden sem poprve v zivote(a naposledy) zkusil pervitin.tuto latku jsem pozil spolu s alkoholem.Od druheho dne jsem zacal pocitovat tupou bolest na leve strane hrudniku-doktor mi rekl ze problem je od patere-prichazi v uvahu nabeh na infarkt??jsem aktivni sportovec a nevim jestli mohu nadale pokracovat ve sve cinnosti.Dale by me zajimalo jestli mohla jedna spatna zkusenost vyrazneji zmenit moji psychickou stranku osobnosti,protoze mam stale pocit ze se neco zmenilo-popr.byla by dobra navsteva psychologa ci poradenskeho centra pro drogove zavisle??dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Měl byste říci svému lékaři o experimentu s pervitinem. Po experimentu s pervitinem by bolest by mohla pocházet od srdce. Bylo by třeba udělat alespoň EKG. Pokud jste lékaři o svém problému neřekl, odhadoval spíše páteř. Jestli jste aktivní sportovec, tak diagnosa vertebrálních problémů je asi tak 1000x pravděpodobnější. Co se týče psychických problémů, tak pokud se necítíte dobře, doporučoval bych spíše psychiatra nebo psychologa. Centrum pro drogové poradenství je vhodné spíše pro lidi, kteří berou drogy alespoň víkendově. Kdyby byly další dotazy, stačí napsat. :-)