-Tomas Harant
nute
Zdravim, stale cista, je to tezky, strasne mooc.. Realita je peklo, nebo mozna spis mam peklo v hlave. Ten neustaly pocit, ze vsechno je na nic, zivot nema smysl a nekdy si rikam, ze kdyz sem brala, bylo mi lip. Jak to ze sebe dostat? Jak dokazat byt stastna? Chodim k psych.,beru zoloft a stale vsechno na ...

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobry den Nute, díky za zprávu o tom jak se Vám daří, jak se držíte. Ta realita s čistou hlavou je někdy opravdu nářez a to, že přemýšlíte o tom, že Vám na drogách vlastně bylo lépe (i když......, ale alespoň něco známého, jistého) je za této situace normální. V komunitě o tom slyším dost často. Žádný jednoduchý recept jak být opět šťastný není; je to docela dlouhá práce; dlouhé hledání, kdy člověk často zvažuje... Napište kdyžtak s čím že to bojujete, co je to Vaše peklo. A nebojte se rozepsat :-) Držte se a hezký den