drogovy test
lukino
prosim vas potreboval bych vedet jak dlouho zustane v krvi nebo celem tele extaze speed trava a kokain a jak to muzu vylepsit do mesice kdy mam jit na drog a alkohol test aby me nevyhodily z prace . Dekuji moc LUKINO

Odpověděl: Bára Orlíková
Kokain se dá detekovat cca jeden den, amfetaminy, MDMA tak týden, výjimečně déle (závisí to na intenzitě předchozího užívání a dalších faktorech) po posledním užití. THC lze zachytit z uváděných látek po posledním užití nejdéle, uvádí, že až několik týdnů. Záleží na tom, jak intenzivně jste konopné drogy užíval. Běžné bývá, že se dá detekovat cca 14 dní, ale pokud jste kouřil trávu intenzivně každý den, bude tato doba asi delší. Testy se dělají standardně ze vzorku moči. Jiný typ vyšetření nepřichází ve vašem případě moc v úvahu. Do měsíce to můžete zlepšit tak, že si nic nevezmete. Tím je docela značná šance, že už testy nic nezachytí. No, pokud nechcete přijít o práci, tak se vám nebrat drogy docela vyplatí, tak to zvažte. Když byste k tomu měl další dotazy, tak zas napište.