Otazka
Monika
Dekuji za rychlou odpoved,myslela sem ze mate vikendy volny. Aspon nejsem sama v praci! On se odmita o vsem takovem bavit, to musi mit jednu ze svych slabych chvilek, ta je tak jednou za 1/4 roku a to se potom prizna. Od zacatku tvrdi, ze to dela kvuli me, ale ani jednou to kvuli me nevydrzel. Od zacatku nad nim visi hrozba ze se rozejdeme, ale on vi ze nejsem dusledna, nedokazala sem to 4x tak proc bych mela ted. Poznam to na nem. Ikdyz se uz nemuzu ridit zornickama-kolikrat zklamaly-tak jeho vykyvy nalad a chovani hlavne vuci me.... Po 20 min na toalete padne na gauc a vydrzi celeodpoledne spat at mrzne nebo je 30 C. Neustale ma pochybne a hlavne svoje stare zname kamarady, penize bere z "kseftiku" a tak nepracuje. To jsou taky duvody hadek-prace, penize, zodpovednost. Je takovyhle clovek nekdy pouzitelny do zivota? Myslim ze drogy ho odrovnaly psychicky. Ma problem-utece nebo breci, vsichni za neho vsechno vyridi, proto asi nema ted praci protoze ja se na to uz vykaslala. Nebavi me takovyhle zivot, ale porad je tu to, ze mu chci pomoct, da se to, kdyz on sam to sabotuje?! Vsechny odpovedi predem asi znam, ale jednoduse mi to neda. V cervnu sem vam psala asi 3x pod heslem Laska. Vubec nic se od te doby a zneni toho pribehu nestalo. Asi potrebuju nekoho kdo prijde, vezme me za ruku, zbali kufry a odveze me pryc! Jak ale dopadne pritel??????

Odpověděl: Martin Konečný
Nechcete se raději objednat a probrat to detailněji face to face. Nabízíme poradenství i pro přátele lidí užívajících drogy - bezplatně a anonymně. Zítra budu v K-centru opět. Můžete když tak dnes zavolat na tel.: 83872186 a objednat se - já už tu dnes nebudu, ale objednají vás ke mně kolegové. Krátké odpovědi na vaše otázky : - když on nechce, tak mu moc pomoci nemůžete (maximálně, že něco uděláte např. dostojíte svému slovu a on se konečně možná probere a začne něco dělat) - když odejdete od přítele, tak to, jak dopadne je hlavně jeho věc, on sám a jenom on sám je zodpovědný za svůj život (drogy neberou lidem zodpovědost a ani rozum; pořád je to člověk jako vy - nedělejte z něj nezodpovědné dítě... :-((( Když budete tedy potřebovat, tak se klidně ozvěte, jsme ochotni vás doprovázet při vaši rozhodnutích a konzultovat je s vámi.