Berunka
...mam podezreni na infekcni mononukleozu,a od zacatku prazdnin jen beru antibiotika...prvni na ledviny,pote na streptokoka a ted na hnis.anginu.....mohlo to nejak ovlivnit piko???Je totiz fakt,ze jsem to oprazdninach davala hodne,treba i 5 dni v kuse bez jidla i spanku a mela jsem pak takove stavy(treba ten paty den),ze jsem myslela,ze omdlim...a uplne jsem se ztracela-chvilku jsem nevidela neslysela a tak se to opakovalo:((((Prosim poradte!!!!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, proč jste se rozhodla obrátit zrovna na mě s dotazem, který by byl spíš pro kolegy lékaře :-) Nicméně, nepředpokládám, že by několikadenní jízdy na perníku vašemu tělu nějak prospívaly a pokud váš lékař, který vám antibiotika předepisuje, o těhle vašich experimentech neví, může se stát, že váš zdravotní stav neposuzuje zcela správně. Možná napište k tomuto něco víc a dotaz směřujte spíš na kolegu MUDr. Minaříka. To, že jste po několika dnech na pervitinu prožívala stavy, které popisujete, je docela normální reakce vašeho těla na zcela neúměrnou zátěž - pokud nebudete brát, nic takového se vám dít také nebude. Tělo si prostě vyžaduje spánek bez ohledu na to, že do něj perete drogy pod tlakem, protože jinak nemůže fungovat - takže začne kolabovat, protože mu nic jiného nezbývá, když na něj vůbec neberete ohled. Pokud navíc kombinujete pervitin s antibiotiky (což z vašeho dotazu není úplně zřejmé - jestli podezření na mononukleozu bylo až poté, co jste brala perník, nebo jestli jsou tyhle dvě věci souběžně) v okamžiku, kdy byste měla spíš nemocná odpočívat, tak se není čemu divit, že se to vašemu organismu moc nelíbí. A asi se za takových podmínek těžko vyléčíte. No, zkuste být na sebe opatrnější. Kdyžtak znovu napište.