Trapeni s heroinem
monika
Dobry den, pred casem sem tuto poradnu vyuzila jen, ze sem to nekomu musela rict a chtela sem znat nazor odbornika. Pritel je zavisly na heroinu ( min 2 roky ),leceni podstoupit nechce, ma dojem ze to zvladne sam doma. 4 pokusy byly neuspesne a ted tvrdi ze je cisty. Je to slovo proti slovo a nic se mu neda dokazat. Dava si obrovsky pozor, abych nic nenasla, ale presto.... Kdyz sem si koupila test v lekarne na heroin z moci, chci se zeptat jak dlouho po poziti vydrzi v tele, aby byl test pozitivni. Ke konci si pichal,predtim kouril a ze zacatku snupal. Ted na to nemuzu prijiit. Kdyz prestaval naposledy (kveten) pichal si gram,grama pul.

Odpověděl: Martin Konečný
Jestli se mu daří na popáté, z gramu až gramu a půl konečně abstinovat, tak bych se s vaším přítelem rád seznámil - vždycky mě zajímali lidé schopní velkých životních obratů. Zkuste se tedy bavit s přítelem o tom, co se tak velkého v jeho životě změnilo, že se mu daří abstinovat - pokud bude opakovat to co dříve (že už ho to nebaví; že chce být normální atd.), byl bych k jeho abstinenci skeptický (možná abstinuje, ale je to spíše otázka času, kdy začne opět brát). Ohledně testů - opiáty jsou detekovatelné v moči 1 až 3 dny : -)). Hodně stěstí.