úžas
Méda Béda
máte muj úžas a taky asi pravdu. vše se odehrálo uplně přesně tak, jak jste napsal. I když to tak jako vyuplně nevidim/ trochu si myslim, že bych ho mohla napravit atp/,poslechnu vaši radu trochu násilim. myslim,že víte jak to chodí a v těch věcech se vyznáte.Jestli tedy nejste šarlatán nebo jasnovidec. napsala jsem si to vaše co ano a ne ty doporučení na kartičku vyšlo to do pěti bodů a čtu si to, abych náhodou nezhloupla a nepřestala bejt striktní. Rozumim tomu dobře, ale srdíčko mi občas začne bouchat trochu rychlehji a to si právě vyndám tu kartičku. takový Pavlovův reflex. říkám si totiž, že když zachránim sebe a budu tak nák v pohodě, můžu pomoc i jemu a všechno chce čas, třeba neni na léčbu zralej, ale tim, že na něj budu tzv. hodná, mu nepomůžu.dneska jsem mu nepučila. v práci sem řekla, at ho tam nepouštěj,musí se přes zvonek,že už je konec a to jsou všichni rádi, nebot si myslí,že mě to chození s nim neprospívalo a vlastně mi ten rozchod trrochu přejou.tak je u zvonků cedule a hotovo. no a přežila jsem to.K sobě do dvougarsonky. jsem ode dneška vzala na čas jednu pani doktorku co je u nás na stáži , a tak mi nebude smutno a hlavně budu tam mít plno, kdyby náhodou se třeba chtěl nastěhovat. tak jsem si to takhle pojistila

Odpověděl: Jakub Minařík
No od konce. Alnagon vynechte, je v něm kodein a mohla byste po něm měl velké chutě. Na bolest hlavy celkem dobře pomáhá i Acylpirin. Jinak. jestli jste mu zamezila přístup k sobě domů a do práce, je docela dobře možné, že bude čekat před vchodem nebo po cestě. Možná bude mít u sebe i h, tak na to buďte připravená. Možná byste mohla svému bývalému příteli pomoci, ale myslím, že na to úplně nemáte. Nechci vás podceňovat, ale na to, aby člověk takovou věc zvládl, tak musí být poměrně stabilní a pokud má k postiženému citový vztah, tak to nějakou účinnou pomoc téměř vylučuje. Jedinné co můžete dělat je kopat postiženého do p... tak, aby se pro nějakou léčbu rozhodl. Zatím je motivace vašeho přítele nulová. No držte se. Myslím, že budete potřebovat ještě spoustu síly. Ještě že máte tu blikačku. :-)