Pervitin
Theos
dobry den nedavno jsem vam psal o problemech s dychaci cestou a tim ze se mi pokazdy trochu ucpe pri uziti pika krk a chtel bych vas poprosit jestli byste nemohli vypsat vsechy mozny varianty kuli kterym to muze byt a taky jestli uz se s timhle podobnym problemem nekdo setkal. dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím že jsem vám varianty, které mě napadli napsal. Jistě by existovali nějaké další, ale ty mě nenapadají, nebo nejsou pravděpodobné. Jako třeba že ten knedlík v krku je blud nebo halucinace a že se vám to jen zdá. Takže: 1. porucha, nebo nestabilita funkce vegetativního nervového systému, jmenovitě části, která se nazývá sympatikus. 2. alergická reakce, která je způsobena pervitinem, nebo příměsemi. 3. z těch psychických příčin mě napadla ještě úzkostná porucha. Pervitin působí anxiogenně. Pokud začnete mít dojem, že se vám špatně dýchá, tak si snadno vystíhujete a přivodíte problémy, které budou vypadat právě takhle. Somatická porucha se může také vyskytovat, může být příčinou, proč se rozvina ta úzkost, nebo strach, který obtíže jen zhorší. Doufám, že to stačí. :-)