Novy zacatek
Dave
Byl jsem u psichatra dr.Riesela napsal mi subutex,kazdy tyden k nemu psychoterapie a a pak skupinove terapie v jeden den.Vcera se ojevil strejda je Mgr.i teta ta je taky jsou ochotni mi suutexi* v lekarne zarizovat a zaplatit mi vsechny dluhy.Ale meme dohodu jednou sklamu a jedu do lecebny s tim jsem souhlasil vim ze tu silu mam.Ale nevim jestli bylo moudre kdyz jsem 10abstinoval bez subacu si je nechat napsat jen kvuli memu psychickemu stavu.Prasky ma strejda a presne mi je davkuje prednim si je i beru a pak mi prohlizi usta a bych je nezneuzival coz jen a jen dobre.Mam strach ale z toho abych i kdyz to budu dodrzovat a pak je vysadim podle doktora tak abych nemel abstaky jak po heraku.Na psychu mi pomahaji pomahaji mi prekonat rozchod s moji milvanou laskou.To me uplne nici.Vite ja ji fakt miloval a vsechno ztratil kuli futu 4,5roku je v prdeli.Ja se ji nedivim ma pravdu.Jenze ona me uz nebude chtit ani kdyz budu neim jak dlouho cistej.LIDI NEBERTE DROGY JEN BEROU A NIC NEDAVAJ VERTE MI.Jen ja debil to pochopil pozde....Dekuji za vase odpovedi Báro dost me drzite.Jo ty subace mi napsal prave 8mg. Diky s pozdravem Dave

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to zkuste takhle. Pokud máte podporu příbuzných, kteří vás budou i trochu hlídat, tak by to mohlo vyjít - pokud vám ten jejich dohled nezačne zanedlouho vadit :-). Důležité je mít nějaký pevný režim a nesnažit se to nějak moc obcházet, věřím tomu, že pokud budete mít práci, půjde to všechno líp. Ohledně všeho, co se týče Subutexu - nasazení Subutexu po 10 dnech abstinence, postupné vysazování, obavy z odvykacího stavu - je asi lépe se poradit se svým lékařem. Jen si ještě říkám, že by bylo asi na místě zjistit, jak jste na tom s těmi dluhy a až budete mít peníze z té nové práce, tak si Subutex a splátky dluhů platit sám - koneckonců je to váš průšvih, který byste si měl vyřešit. Spoléhat na to, že se to vyřeší za vás není zrovna k strýcovi a tetě ohleduplné. Vím, že teď je to pro vás asi finančně složité, ale časem se situace změní. A když na řešení těchto svých věcí vynaložíte nějakou viditelnou snahu, uvidíte, že si získáte uznání a důvěru, že to myslíte vážně. Člověk na drogách ztratí spoustu věcí a často si to uvědomí až potom, ale to neznamená, že už nemá nárok na to, aby se mu dařilo dobře, neznamená to, že to pos... natolik, že už si nic nezaslouží. Jen to chce do toho vložit nějakou energii a nečekat, že se vám svět položí k nohám, když začnete abstinovat. Je to běh na dlouhou trať a ne každý vaši snahu dokáže ocenit, ale stojí to za to. Když začnete znovu brát, bude se to všechno jen kazit ještě víc. Chápu, že je pro vás důležité, jak se na to všechno bude dívat vaše bývalá přítelkyně - ale těžko můžeme teď posoudit, zda ji vaše snaha řešit problémy s drogou v jejím rozhodnutí o ukončení vztahu může ještě ovlivnit. Vím, že je to těžké, ale teď uvažujte hlavně o tom, jak se z těch drog vysekat - nic dalšího teď změnit nemůžete. A pak se uvidí, jak vám to půjde a jak to celé dopadne. Zatím držím palce a zas napište.