Risperdal
Nemo
Ahoj Bral jsem pervitin každy den tak pul gramu 3roky,do toho hulil a chlastal.Ted jsem 2roky čisty a beru risperdal 3mg..Jak sem vyšel z lečebny byl jsem v klidu až do te doby než jsem zahulil.Hulil jsem travu a chlastal asi tak číčtvrtě roku a ted nevim zda je to tim ale mam hrozny stavy vyhybam se společnosti tam kde sem chodil dřiv bez problemu ted mam strach jit,z kamošema nemam si o čem povidat ale jak vypiju už ty stavy nemam.Ted jsem 2měsice ani nevipil a tabletky beru pravidelně ale nelepší se tu.Zlepší se to že nebudu mit ten strach nebo ty stavy už zustanou Diky za Odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli se to nevylepšilo za 2 měsíce, tak bych doporučoval konzultovat to s psychiatrem, který vás má v péči. Rozběhl se tam nějaký proces který se nechystá spontánně odeznít. Bude zřejmě potřeba medikaci nějak upravit. Nebojte se mu říct co se stalo. Bude asi trochu hudrat, na druhé straně - nikdo není svatý, tuplem v situaci, kdy spoustu věcí nesmí. Jinak si myslím, že pokud zajdete za psychiatrem který vás léčí, budete se nějakou dobu chovat mravně, tak se stav stabilizuje a vrátí k normě. Držím palce, kdyby něco, ozvěte se.