pomoc
mara
MÁM NA VÁS VELKOU PROSBU..JSEM VÍKENDOVÝ UŽÍVAČ(ka).EXTÁZÍ.ALE ZA TO V HOJNÉM MNOŽSTVÍ,TAKŽE MÁM PROBLÉM...NO ABYCH SE DOSTALA K JÁDRU VĚCI..PO POSLEDNÍM VÍKENDU NEMOHU SPÁT A TO Z DŮVODU TLAKU KTERÝ CÍTÍM V HLAVE A RUKÁCH HLAVNĚ V TÉ HLAVĚ...DNES UŽ TO ALE POCITUJI I PŘES DEN V PRACI CÍTÍM SE JAK OMÁMENÁ JE TO STRAŠNÝ..TO ŽE S TÍM MAM SKONČIT MI RADIT NEMUSÍTE TO JÁ VÍM A UDĚLÁM ALE POKUD MI PORADÍTE COKOLIV JINÉHO BUDU VÁM VDĚČNÁ...CÍTÍM SE TAK UNAVENÁ..PŘEDEM MOC DĚKUJI ZA ODPOVĚD!!!!!!!!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Jako nutné to vypadá, to máte pravdu. Na starně druhé, nejsem si moc jist radou, protože to může být fakt lecos. Největší riziko je asi nějaká komplikace s krevním tlakem. Některé amfetaminy umí ví bůh proč udělat hypertenzi malého oběhu (plicní), ale i komplikace s krevním tlakem ve velkém oběhu se mohou objevit. Rozhodnout, resp. vyšetřit to může praktický lékař. Druhá varianta je nějaká duševní porucha. Buď se to upraví a uklidní, nebo se to bude zhoršovat. Pomoci by opět mohl praktický lékař, ale asi by měl vědět co a jak. Možná nebude mít z toho tolik zamotanou hlavu a dokáže vám pomoci. Třetí varianta mě zrovna nenapadá. No, když budete chtít, napište. Třeba se dopracujeme dál. :-) P.s. Skončit by bylo rozumné, zabrzdit na nějaký čas nutné. :-)