Extaze na spani
Radecek
Ahoj. O extazi jsem si vzdycky myslel, a i slysel, ze cloveka vybudi a svim zpusobem i nabije energii. Ze clovek vydrzi celou noc poletovat bez unavy a bez odpocinuti. Uzivam extazi priblizne dva roky a skoro po celou dobu se mi stava, ze po druhe tablete za vecer mam dojem, ze upadam do nejakeho mikrospanku, ktery se jakoby meni v sen a k ranu, doma, bez problemu usnu do peti minut. Neni to nijak neprijemne, ale je to normalni?

Odpověděl: Jakub Minařík
Je to normální. EXT není zrovna silný stimulant, v dávkách které by + - měli být v tabletách by měla spíše povzbudit empatii. A navíc stimulanty mohou mít i paradoxní efekt. Popisují to tlusté knihy třeba prof. Vondráček píše o kofeinistce, která spolehlivě usínala po pervitinu :-). A např. u koksu se popisuje kromě frenetické aktivity i lenivé snění. P.s. Možná je to signál, že 2 tbl za večer je lépe vynechat. Možná už to tělo "nebere". :-) Je to tak rozhodně bezpečnější. :-) Stačí :-)