Snad ano
Dave
Ten clanek jsem cetl.i o subutexu a i o tom clanku od dr.riesela.Diky za odpoved.Vite ja jsem 10 dni opravdu cistej,ale nemam ted kde bydlet po 4 letech me nechala holka ktera nema silu mi pomahat.proto to nechi resit heroinem ale radsi subuexem.praci zatim mam jinak ma m podporu jen v sestre a v mamce me byvale holky.nejhorsi je ze ja jsem i 9 mesicu nebral a pak zacal a byl na dne.Z toho mam nejvetsi strach.Vsechno jsem prosral a za5let si rict ze jen kvuli drogam ted me to s prominutim sere....Skvele jak jsem cetl napsat si pozitivni veci a negativni na papir zatim me to drzi.Jsem uplne na dne bez holky kterou jsem miloval a ona me.Stejne ych si nikdy nedal jenze mi uz nikdo neveri.Neni divu.Dekuji za podporu....

Odpověděl: Bára Orlíková
Možná si říkám, že když jste v takhle složité situaci, zvlášť co se týče toho bydlení, tak bych možná uvažovala o nějaké rezidenční léčbě. Získáte na čas útočiště, budete mít příležitost probrat věci, které se týkají drog i vašeho vztahu. Také budete moct zkusit v průběhu léčby najít nějakou možnost bydlení, kam půjdete, až léčbu ukončíte. Rozhodně je to varianta, která by vám mohla umožnit se z toho vysekat úplně. Pokud ale uvažujete spíš o tom Subutexu, protože je pro vás nástup do léčby příliš razantní krok, tak je asi na místě zvážit, jak si budete fungovat - být na Subutexu a žít na ulici z podpory asi není žádná výhra. Zkuste to probrat s vaším lékařem, se kterým se máte sejít a uvidíte. Každopádně nic není ještě ztraceno. Pokud se vám při předchozím pokusu o abstinenci úplně nezadařilo, neznamená to, že už se vám to nikdy nepodaří. Jen na to budete muset jít trochu jinak a dát si pozor na věci, které vás posledně k drogám dovedly zase zpátky. Každému se v životě něco nepodaří - důležité je si to uvědomit a vzít to příště pokud možno za ten správnější konec. A důvěra lidí, kterou potřebujete, se určitě zase vrátí, pokud uvidí, že se snažíte se sebou vážně něco dělat. Držím palce a napište, jak to s vámi vypadá.