pro Dr Minaříka
Želvička
Četla jsem vaše přirovnání chutě na P. ke kočce, co si chodí pro dobrůtky a moc se mi líbilo. Já jsem své kočce nasypala naposledy 2.března, zpočátku chodila žebrat každý den, potom jednou za týden a pak se třeba 3 týdny neukázala. Velmi nedávno však urputně škrábala na dveře, Asi cítila, že mám problémy a stres (studium na státnice a zaměstnání), Velmi mě překvapila. Stálo to přemáhání, ale neotevřela jsem. Bojím se, že zase příjde. Jaká je nejpepší odháněcí metoda? Děkuji Vám a přeji hezký den:))

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste doléčování, dostanete tam spoustu holí na odhánění. Pokud zavoláte (02/803130), nebo v dotazu sdělíte lokalitu tak vám mohu něco, nebo někoho doporučit. A kdybyste se chtěla stydět tak se nestyďte, jednak nemáte za co (zvládla jste sama začít a podržet abstinenci a to je výkon) a pak možná, že to beze studu líp ustojíte. Říci si o pomoc, když ji potřebujete je moudré. A navíc musím říct, že jste to udělala obvzláště půvabným způsobem. Váš dotaz se mi četl tak prima, že mě doopravdy potěšil tak, jako snad dosud žádný předtím. Fakt :-))))).