hlášení
Méda Béda
dobrý den,ne,že by se mi nedařilo s h. to je dobrý,tim myslim,že nic neberu a telefon jsem si vyměnila se ségrou,/to jste moudře vymyslel, taky už jí volal zase ten co prodává,,ptala se mi na to, byli oba zamtení,ona nic neví,že já jsem ,žekla jsem jí,že to byla věc ,co se týkala mýho bývalého přítele. Spim už docela dobře, v práci to je taky dobrý,maj mě rádi a a je to spíš o tom,že se neštastná láska může stát každýmu.Z toho, co vědi mě spíš litujou ,ale mám takový malý problímeček. možná jen tak strašim sama sebe,prostě napadá mě to/heroin/.občas,když pracuju ss inj.materiálem.stydim se za to. pak du a aplikuju si calciovku nebo nějaký vitamíneček abych to přehlušila,ale nevim.No možná to je blblá obava. ten neurol ještě beru, pani doktorka mi řikla až se ještě víc odláskuju.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, docela dobrý. Zdá se že všchno je na docela dobré cestě. Na vašem místě bych byl opatrný s tou aplikací vitaminů a kalcia. Pokud vás při tom někdo chytí, bude to myslím podobný průšvih, jako když si dáváte heroin. To že jste čistá myslím nikomu nevysvětlíte. Jinak heroin se vám ve snech i ve dne bude asi nějakou dobu připomínat. Pokud se toho chcete zbavit, tak se musíte situacím které jej připomínají vyhnout. K tomu patří i to kalcium, vitaminy injekčně. Zkuste si nedávat. Za pár týdnů budou stříkačky a jehly jen stříkačky a jehly, už ne buchny. :-) Neurol ještě berte, ale buďte s ním opatrná. Závislost na něm vzniká taky celkem snadno. Nejdéle po měsíci bych doporučoval jej opatrně vysazovat - týden 1/2 dávku, týden 1/4. Držím palce a zas napište.