pomoc!!!!!
Lu
moje nejlepsi kamaradka bere drogy a jak s rika,jde to s ni z kopce.nenecha si od nikoho poradit a ani rodice nevi co s ni maji delat! mohli byste mi prosim vas poradit a poslat nejake cislo kde by ji mohli pomoct a kde by si rodice mohli s nekym odborne popovidat? Jsme z Holesova a potrebovali bysme kontakt na nejblizsi poradny. Dekuji caoxx

Odpověděl: Bára Orlíková
Nenašla jsem žádné specializované pracoviště přímo v Holešově, ale v okolí nějaké poradny, kam byste se mohli obrátit (resp. vaše kamarádka nebo spíše asi rodiče vaší kamarádky): K-centrum Plus (Kontaktní centrum), Ztracená 64, 767 01, Kroměříž,tel: 573 336 569. Poradenské centrum pro mládež v Bystřici pod Hostýnem, 6. května 1071, 768 61, Bystřice pod Hostýnem tel: 573 380 000. Poradenské centrum pro mládež v Kroměříži, Husovo náměstí 229, 767 01, Kroměříž tel: 573 331 374, K-centrum Charáč (Kontaktní centrum, Stonky 860, 686 01, Uherské hradiště, tel: 572 540 616. Více info o tom, co je kontaktní centrum pro uživatele drog a co nabízí, najdete na těchto stránkách pod rubrikou Pomoc a léčba / Streetwork, K-centra. Když byste se chtěla ještě na něco zeptat, pište. Zatím držím palce vám, vaší kamarádce i jejím rodičům. Mohou se na nás kdyžtak obrátit i rodiče přímo, pokud by měli zájem.