heroin??
aki
Dobrý den, čas od času si vezmu perník a řeškla bych, že o závislost se u mě nejedná, ale mám kamaráda, který bere dost pravidelně často, jednou mi říkal, že ho láká heroin a že by do toho šel,že měl i nějaké nabídky...mám o něj hrozný strach, je to člověk, který se nechá ovládnout hrozně snadno...bojím se, že ho heroin dostane!!Vlastně je možné, že ho bere už teď, aniž bych o tom veděla!Jenže jak pomoct??jak poznat, že ho vůbec bere??máme spolu fakt hezký vztah,jenže drogy ho hrozně narušujou.

Odpověděl: Jakub Minařík
Drogy narušujou každého. A upřímě řečeno, pokud je sama berete (a berete je možná dokonce s ním) tak těžko můžete vysvětlovat, že je to špatné. To neznamená, že chci moralizovat - jen upozorňuju, že tohle je vážná překážka. Bez toho, abyste ji odstranila s tím nic neuděláte. V otázce závislosti není rozdíl mezi pervitinem a heroinem zas tak velký není. I když samozřejmě, pervitin nezpůsobuje fyzickou závislost. Ale ono přece jen - psychická závislost je to, proč člověk potřebuje léčbu, která trvá měsíce a roky. A to je společné oběma drogám. Tělesná složka závislosti je otázka 1-2 týdnů na detoxu. Žádný velký problém. Osobně bych vám doporučil - pokud chcete aby váš vztah nějak dál fungoval - abyste začali abstinovat oba. Nejen od heroinu, ale i od pervitinu a všech ostatních drog. Vztahy ve kterých se drogy motají obyčejně dlouho hezké nezůstanou a dříve nebo později je s tím více trápení, než radosti. No, kdyby byli další dotazy, napište.