halucinogeny
dan
dobry den, mam v oblibe halucinogeny, do hub az po lsd. nemam obavy, ze zacnu zkouset neco jineho, atd, ale spise me zajima do jake miry muze clovek zajit... vim, ze me jeden papir nestaci. samozrejme zalezi na typu, ale asi mam v tom zalibeni. co ted???

Odpověděl:
Vážený Dane, za prvé každý člověk je jiný, tudíž každý má jinou míru. Z toho také plyne to, kolik už jste toho za svůj život požil. A jestli Vám "jeden papír" nestačí, je dle mého názoru třeba pomalu hledat zalíbení v něčem novém (tím nemyslím jiné drogy). Co když Vám nebude za pár měsíců stačit ani šest papírů (To sebou přináší rizika experimentu s jinou drogou ) ? A při Vašem stylu užívání je velmi pravděpodobný vznik nepříjemných psychických stavů - jak za střízliva tak v momentě intoxikace. A to bych Vám opravdu nepřál. V každém případě se můžete kdykoli obrátit na odborné zařízení typu K-centrum nebo Drop-in (viz kontakty ne levé liště Vašeho monitoru).