brčko
flip
Čau,hulim už skoro dva roky,taky do toho kouřim,zároveň ale dost sportuju a celej den se prakticky nezastavim,pokud zrovna nesedím ve škole,do školy sem to omezil,hulim už jen pátek,sobota,ale o to mi nejde..... Spíš mě žajímá,jestli je možná,aby mi z toho zezelenaly oči,rptože dřív byly hnědý,ale teť od krajů postupně zelenaj...Dík:)

Odpověděl: Pavel Kubů
"Zelenající" oči budou mít pravděpodobně jinou příčinu než víkendovou konzumaci konopí. Pravda léky obsahující kanabinoidy se s výhodou používají při léčbě zeleného očního zákalu (glaukomu), který svůj název získal podle charakteristického zabarvení oka, jehož zornice má nazelenalý odraz mořské vody. Ve Tvém případě se ale zelená barva rozumím-li dotazu správně objevuje na okraji duhovky. Nevím kolik je Ti přesně let, ale předpokládám, že se bude se zřejmě jednat o příznak probíhajícího fyzického vývoje Tvého organismu. Člověk se po psychické i fyzické stránce vyvíjí celý život, ne jen v dětství a pubertě.