Léčba vírou v Krista
Boban
Co si myslíte o léčbě skrze víru v Krista, v Jeho lásku. Znám Komunitu Cenacolo, vznikla v Medugorje (vesnice v Bosne a Herceg., kde se udajne zjevuje Panna Maria) momentalne je mnoho jejich domu po celem svete.Léčí se tam narkomani skrze modlitbu,společenství a tvrdou práci.Vím,že úspěšnost vyléčených je velká.Poznal jsem několik lidí,kteří skrze Ježíše došli k úplnému uzdravení a jsou teď šťastní.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, moc nevím jak začít. Ona by to mohla být i několikahodinová debata.... Ale zhruba takto; kouknul jsem na http://www.comunitacenacolo.it abych měl trochu ponětí a určitě je to jedna z možných cest. Podobně jako v jiných komunitách (a nejen křesťanských) mají denní režim, pracovní aktivity, skupinová setkání (tady může být problém s jazykovou bariérou).. A je fakt, že takové věci, jako přijetí, odpuštění, nalezení smyslu hrají v důležitou roli nejen při léčbě závislosti. A víra takové věci může nabídnout. Ale jak říkám, je to jedna z cest a není pro všechny; jsou i další které fungují. Pokud Vás ještě něco napadá, napište. Hezký den