--Tomas Harant
nute
Dobry den,tak jsem tu zas:-)Ale tentokrat mam problem trochu jinde.Uz jsem cista temer mesic,chvilema je to opravdu strasne tezky,ale mam maly stenatko,moje miminko:-) a nesmim ho takle zklamat.A hlavne nesmim zklamat rodice.A u nich je prave tan problem.Jsou v pohode,snazi se,ale moc nevedi co delat.Aby meli co nejvetsi jistotu tak me co nejvic omezujou.Abstinuji taky s kamosem co bral a uz se navzajem jen podporujem a nestahujem se.Ale oni me s nim nechteji nikam poustet.Chteli jsme treba vypadnout z prahy od tech lidi kolem ale rodice me s nim nehcteli pustit.Byla jsem z toho trosku hotova,brecela jsem a uz jsem citila jak moje myslenky utikaj kam nemaj.Nakonec me teda pusili,kdyz jsem si to da se rict vybrecela.Ale hrozne mi to omezovani vadi.Mam rada volnost a tohle je pro me strasne tezky a ja pak uplne ztracim chut do zivota,protoze me pak ani trosku nebavi.Nevim co delat,jak jim to vysvetlit,oni to vubec nechapou a kdyz neco budu vysvetlovat,reknou si akorat ze chci zas fetovat a treba jeste pritvrdi...

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, tak to je příjemné čtení oproti předešlým dotazům :-) Myslím tím ten měsíc, to jak přemýšlíte, snažíte se.... Chápu, že přílišné omezování těžko nesete... Na druhou stranu chápu i rodiče. Přece jenom mají o Vás přirozený strach. A pokud toho moc nevědí.... Napadá mě, celou situaci s nimi otevřeně probrat a možná jim navrhnout návštěvu nějakého zařízení, anebo i odkaz na naší poradnu, kde se mohou dozvědět více o tom, co se s Vámi dělo a teď děje. Od "cizího" to třeba poberou snáze než od Vás a možná si pak budou jistější a více povolí... Jinak o těch Vašich těžkostech (ale i radostech :-))klidně dále pište. Po tom, co máte za sebou, to nebude úplně bez boje. Jste teprve na začátku a nejedna perná chvilka může ještě přijít. Tak ať na to nejste sama. Držte se a hezký letní den