hlášení
Méda Béda
se mnou je to těžký pane doktere, kdy můžu na net,jen v práci a to jen někdy.asi si užíváte toho slunečného počasí, není divu,to se nedivim,chci jen podat hlášení o mně. nic jsem si nevzala,ale v práci to snášim těžce. měla jsem noční a nevydržely mě nervy a řekla jsem to doktorce, co jsem s ní sloužila.ne uplně všechno,trochu jsem to upravila. a ona mě má k tomu, abych si vzala větší volno a odjela pryč z Prahy,vypadám prej dost děsně, ale to je tim, že pořád nespim. to mě asi dělá starost nejvíc. včera odpoledne jsem usnula na dvě hodky a to se mi zdálo o užívání h. a tom okolo až jsem se polekaůla.Taky mi napsala neurol, prej to pomůže. beru tři za den 1, ale nevim, že by to až tak pomáhalo. loučim se a jdu domů zabalit si kufr. Vy opatrně se sluncem.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, když člověk nespí, vypadá dost děsně. Možná je dobře, že jste to někomu řekla. Myslím, že lékařka, která s vámi pracuje dá na vás trochu pozor - takže se možná budete více držet. Sny o tom jak berete heroin jsou docela běžné, a určitě se vám také objeví chutě. Hned jak se vám udělá lépe. Není třeba se toho děsit, ale je třeba to nějak překonat. Časem to odezní a ztratí to na síle. No, kdyby se nějak nedařilo, tak napište. V Praze je spousta možností, kde se léčit i ambulantně. Držím palce. Slunečného počasí se snažím si dle možností užít. Se zlomenou nohou je to jedna z mála věcí, kterou mohu.